Το νέο Hyundai i20 είναι εξελιγμένο στην Ευρώπη και σκοπεύει να αυξήσει σημαντικά τις πωλήσεις της μάρκας, προσφέροντας μια αναβαθμισμένη εμπειρία οδήγησης. Οδηγώντας το, δε βλέπουμε το λόγο να μην τα καταφέρει. Με μια ματιά: • Νέο μοντέλο 2ης γενιάς • Σε τελείως νέα πλατφόρμα • Με έμφαση στην άνεση, την ποιότητα και το design • Με 1.000άρη turbo κινητήρα 120 ίππων μέσα στο 2015 • Στην Ελλάδα τον Απρίλη Από το 2002 που η Hyundai δραστηριοποιείται στην κατηγορία των μικρών με το Getz έχει πουλήσει πάνω από 1 εκ. αυτοκίνητα. Και το i20 πρώτης γενιάς που εμφανίστηκε το 2008 και ανανεώθηκε το 2012 (στη μορφή που το ξέραμε μέχρι σήμερα) είναι υπεύθυνο για ένα μεγάλο μέρος αυτής της επιτυχίας. Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι σε ευρωπαϊκό επίπεδο το i20 1ης γενιάς υπερδιπλασίασε το μερίδιο της Hyundai από το 2008 (1,3%) στο 2,9% (το 2013) στην κατηγορία των μικρών, ενώ ευθύνεται και για το 80% των νέων αγοραστών Hyundai (όταν ο μέσος όρος των μοντέλων της κατηγορίας σε αυτό τον τομέα δεν ξεπερνά το 55%). Για το νέο μοντέλο της η Hyundai έχει θέσει στόχο τις 100.000 μονάδες πωλήσεων το έτος, βάζοντας ψηλά τον πήχη στους τομείς της εσωτερικής ευρυχωρίας, της υψηλής προσφερόμενης τεχνολογίας και της άνεσης, αλλά και του design. Μάλιστα η Hyundai δηλώνει ότι το design αποτελεί, αυτή τη στιγμή, ο Νο1 λόγος αγοράς των μοντέλων της, με το value for money να έρχεται αμέσως μετά. Το νέο μοντέλο έχει εξελιχθεί εξ ολοκλήρου στην Ευρώπη, αποτελώντας το τρίτο κατά σειρά μοντέλο της Hyundai που εντάσσεται στο σχέδιο «Product Momentum 2017», σύμφωνα με το οποίο θα δούμε συνολικά 22 νέα μοντέλα και εκδόσεις ειδικά για την Ευρώπη μέσα στην επόμενη τριετία.