Το καλάθι μου:

0 τεμάχια - 0,00 €
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο Καλάθι Αγορών σας!

0

ΝΕΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

Blog

Είδη 1 εώς 10 από 170 σύνολο

Συμπτώματα και βλάβες

Δευτέρα, 14 Νοεμβρίου 2016 9:38:46 π.μ. Africa/Cairo

Πολλές φορές παρατηρούμε το αυτοκίνητό μας να έχει μια διαφορετική συμπεριφορά ή να εμφανίζει «παράξενα» συμπτώματα. Διαβάστε τις πιο πιθανές βλάβες που μπορεί να σας συμβούν, που οφείλονται, αλλά και πως θα τις αντιμετωπίσετε.

ΣΦΥΡΙΓΜΑ ΦΡΕΝΩΝ

Κατά τη διάρκεια της πέδησης, είναι πιθανόν να ακούγεται ένα σφύριγμα, ενώ, σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να διαφοροποιείται και η αίσθηση των φρένων.
 
Τρόποι αντιμετώπισης
Στην παραπάνω περίπτωση, επιβάλλεται ο έλεγχος σε συνεργείο. Η πιο συνηθισμένη αιτία είναι η φθορά του υλικού τριβής η οποία μπορεί να οδηγήσει και σε φθορά των δίσκων.
 
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ
Ο συμπλέκτης του αυτοκινήτου είναι ένα αρκετά ευπαθές εξάρτημα και η πιθανότητα πρόωρης φθοράς του είναι αυξημένη. Τα σημαντικότερα προβλήματα, που παρατηρούνται, είναι η «άρνηση» της ταχύτητας να μπει, καθώς και η δυσκολία του αυτοκινήτου να ξεκινήσει.
 
Τρόποι αντιμετώπισης:
Και στις δύο παραπάνω περιπτώσεις, το πρόβλημα είναι το ίδιο και οφείλεται στη φθορά του δίσκου σύμπλεξης. Η αντικατάστασή του, σε συνεργείο, θα επαναφέρει το αυτοκίνητο στην αρχική του κατάσταση.
 
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
Στην περίπτωση που, γυρνώντας το διακόπτη εκκίνησης του αυτοκινήτου, ακούγεται ένας άγριος θόρυβος και ο κινητήρας δε μπορεί να εκκινήσει, τότε πρέπει να γίνει έλεγχος της μπαταρίας, καθώς αυτή ενδέχεται να χει υπερβεί την προτεινόμενη ημερομηνία αντικατάστασης ή να έχει αποφορτιστεί. Πρέπει να γίνει καθαρισμός της μίζας από σκόνες, που μπορεί να έχουν μαζευτεί και να καθιστούν την εκκίνηση αδύνατη ή να υπάρχει βλάβη στη μίζα οπότε να χρειάζεται αντικατάσταση.
 
ΈΝΤΟΝΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΠΟ ΤΡΟΧΟΥΣ
Εάν, κατά την κίνηση του αυτοκινήτου, ακούγεται ένας έντονος θόρυβος από την πλευρά των τροχών, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να έχει προκληθεί ζημιά σε κάποιο ρουλεμάν.
 
Τρόποι αντιμετώπισης
Τα ρουλεμάν δέχονται μεγάλες πιέσεις, κατά τη διάρκεια της ζωής τους, κυρίως από τις πλάγιες δυνάμεις, που εμφανίζονται. Η φθορά τους, εφ όσον εντοπιστεί εγκαίρως, δεν είναι ανησυχητική, ωστόσο η αντικατάστασή τους είναι επιβεβλημένη.
 
ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΠΟ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Ένας μεταλλικός ήχος από την ανάρτηση, όταν το αυτοκίνητο κινείται σε ανώμαλο οδόστρωμα, υποδηλώνει φθαρμένη ανάρτηση, ενώ λιγότερες είναι οι περιπτώσεις που, ο ήχος αυτός οφείλεται σε χαλασμένα εξαρτήματα του συστήματος διεύθυνσης.
 
Τρόποι αντιμετώπισης
Είναι πιθανόν το συγκεκριμένο πρόβλημα να μην είναι κάτι επείγον. Ωστόσο, ένας ευσυνείδητος και συνεπής οδηγός οφείλει να ζητήσει από το μηχανικό του, να ελέγξει το πρόβλημα, όσο το δυνατόν συντομότερα.

Πηγή: http://www.autotriti.gr/

Read More
Posted By grigoris sofianopoulos

OPEL Corsa B, Tigra, Combo Μπροστινά -

Κάντε κλικ εδώ για κωδικό και τιμή 

 OPEL Corsa C Μπροστινά

Κάντε κλικ εδώ για κωδικό και τιμή : μπροστινός άξονας αριστερά

                                                                    μπροστινός άξονας δεξιά

OPEL Zafira ll / Astra H Μπροστινά - 

Κάντε κλικ εδώ για κωδικό και τιμή : μπροστινός άξονας αριστερά

                                                                    μπροστινός άξονας δεξιά

 OPEL Zafira ll Πίσω

Κάντε κλικ εδώ για κωδικό και τιμή 

 



 



Read More
Posted By grigoris sofianopoulos

Σταμάτα να καις τσάμπα

Δευτέρα, 31 Οκτωβρίου 2016 11:19:41 π.μ. Africa/Cairo

 

Η οικονομία καυσίμου είναι κάτι που απασχολεί έντονα τον μέσο οδηγό, μιας και η τιμή του λίτρου καυσίμου έχει φθάσει σε υψηλά επίπεδα. Ας δούμε λοιπόν με ποιους τρόπους οδήγησης μπορούμε να επιτύχουμε ένα χαμηλό νούμερο κατανάλωσης, κοντά στο εργοστασιακό, ώστε να διανύσουμε περισσότερα χιλιόμετρα, με λιγότερα λίτρα καυσίμου και με πιο γεμάτη…τσέπη.

Η λύση βρίσκεται στο συνδυασμό της σωστής συντήρησης του οχήματος και του «οικονομικού» τρόπου οδήγησης, παράλληλα με την αποφυγή ορισμένων «κακών» συνηθειών.

Παράλληλα, αν για εσάς οικονομία σημαίνει συντήρηση του αυτοκινήτου σε αραιά χρονικά διαστήματα, το κόστος αυτής της τακτικής θα το πληρώσετε στο... βενζινάδικο, αφού είναι σίγουρο ότι το αυτοκίνητό σας θα παρουσιάσει αυξημένη κατανάλωση καυσίμου.

Αντίθετα, κινήσεις όπως η αλλαγή λαδιών, μπουζί και φίλτρων αέρα, λαδιού και βενζίνης, η ευθυγράμμιση των ελαστικών και η πιστή τήρηση του χρονοδιαγράμματος των απαραίτητων σέρβις μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της κατανάλωσης του αυτοκινήτου σας κατά 4% και κατά συνέπεια στον περιορισμό του οικονομικού κεφαλαίου που... απορροφά ο τετράτροχος σύντροφός σας.

Χρήση κλιματισμού και ανοιχτό παράθυρο

Επιλέξτε συνετά αν θα χρησιμοποιήσετε το κλιματιστικό του αυτοκινήτου σας ή αν θα ανοίξετε το παράθυρο. Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχει αύξηση στην κατανάλωση, όμως αν η ταχύτητα κίνησης είναι κάτω από 80 χλμ./ώρα πιο οικονομική λύση είναι το ανοιχτό παράθυρο, ενώ από τα 80 χλμ./ώρα και πάνω ο κλιματισμός.

Πιο συγκεκριμένα τη μεγαλύτερη επίδραση στην κατανάλωση καυσίμου έχουν τα μπουζί και ακολουθούν το φίλτρο αέρα και το μπροστινό σύστημα του αυτοκινήτου, η κακή ρύθμιση του οποίου, με βάση τους υπολογισμούς των κατασκευαστών ελαστικών, μπορεί να επιβαρύνει την κατανάλωση από 1 ως 2%.

Μπουζί: Στην περίπτωση που τα μπουζί είναι καμένα ή γεμάτα επικαθίσεις, λείπει ο απαραίτητος σπινθήρας με αποτέλεσμα να επιβαρύνεται σημαντικά η κατανάλωση του αυτοκινήτου.

Φίλτρο αέρα: Κάθε είδους ακαθαρσίες όπως σκόνη, έντομα και χώμα βουλώνουν το φίλτρο αέρα και εμποδίζουν τον κινητήρα να αναπνεύσει αυξάνοντας την κατανάλωση του καυσίμου. Όταν οδηγείτε συχνά σε χωματόδρομους ή μέρη με πολλή σκόνη, πρέπει να καθαρίζετε αλλά και να αλλάζετε συχνά το φίλτρο αέρα.

Ένας τρόπος με τον οποίο μπορούμε να εξοικονομήσουμε καύσιμα, είναι να λειτουργούμε τον κινητήρα σε ένα εύρος στροφών που να βρίσκεται κοντά στη μέγιστη ροπή που ανακοινώνει ο κατασκευαστής. Έτσι, θα καταναλώνουμε το ελάχιστο δυνατό καύσιμο, ενώ πάντα θα έχουμε τον κινητήρα διαθέσιμο, όταν θα χρειαστούμε να επιταχύνουμε.

Όταν οδηγείτε μέσα στην πόλη ανεβάζοντας γρήγορα ταχύτητες και έχοντας όσο το δυνατόν μεγαλύτερη σχέση, η κατανάλωση μπορεί να μειωθεί μέχρι και 51% ενώ οι ομαλές επιταχύνσεις προσφέρουν οικονομία μέχρι και 35%. Σβήνοντας τον κινητήρα σε μεγάλες στάσεις αλλά και διατηρώντας σταθερή ταχύτητα επιτυγχάνεται μείωση κατανάλωσης κατά 7% και 2% αντίστοιχα. Σε εθνική οδό, αν πηγαίνετε με ταχύτητα από 120 έως 140 χλμ./ώρα, κάνετε μεγάλη οικονομία ενώ διατηρώντας σταθερή ταχύτητα μειώνετε την κατανάλωση κατά 6%. Σε χαμηλές θερμοκρασίες μην προθερμαίνετε τον κινητήρα με το αυτοκίνητο σταματημένο. Ξεκινήστε άμεσα οδηγώντας αργά και αποφεύγοντας τις γρήγορες επιταχύνσεις.

Ο τακτικός έλεγχος της πίεσης των ελαστικών του αυτοκινήτου μας παίζει σημαντικό ρόλο στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου μας, αλλά και στην κατανάλωση καυσίμου. Όταν ένα ελαστικό έχει χαμηλότερη πίεση από αυτή που ανακοινώνει ο κατασκευαστής ενός αυτοκινήτου, τότε οι τριβές του πέλματος με το δρόμο είναι μεγαλύτερες, με αποτέλεσμα να αυξάνεται η κατανάλωση καυσίμου. Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι πρέπει να ανεβάσουμε την πίεση του αέρα των ελαστικών παραπάνω από ό,τι ανακοινώνει ο κατασκευαστής, για να μειώσουμε κι άλλο την κατανάλωση, διότι επηρεάζουμε αρνητικά την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου μας.

Ο τακτικός έλεγχος της λίπανσης του κινητήρα εκτός ότι του δίνει μακροζωία μειώνει και την κατανάλωση καυσίμου. Ένας κινητήρας με ελλιπή λίπανση αυξάνει τις τριβές του, επομένως και την κατανάλωση καυσίμου. Σε ένα αυτοκίνητο, υπολογίζεται, ότι το 6% από την ενέργεια που αποδίδει το καύσιμο, καταναλώνεται σαν ενέργεια τριβών.

Σε περίπτωση που μεταφέρουμε βαριά αντικείμενα (εργαλεία) στο χώρο αποσκευών του αυτοκινήτου μας, τα οποία δε χρειαζόμαστε άμεσα, καλό θα είναι να τα ξεφορτώσουμε. Το επιπλέον αυτό βάρος επιβαρύνει τη λειτουργία του κινητήρα, με αποτέλεσμα να χρησιμοποιεί περισσότερο καύσιμο κατά τις μετακινήσεις μας.

Σχάρα-μπαγκαζιέρα οροφής

Η σχάρα οροφής ή η μπαγκαζιέρα, σε περίπτωση που δε χρησιμοποιείται, καλό θα είναι να αφαιρείται. Η αντίσταση που παρουσιάζει επιβαρύνει τον αεροδυναμικό συντελεστή του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να «κουράζει» τον κινητήρα, αυξάνοντας κατά ένα ποσοστό την κατανάλωση καυσίμου. Σε κάποιες περιπτώσεις παρουσιάζει ενοχλητικό θόρυβο, ιδιαίτερα όταν το αυτοκίνητο κινείται με υψηλές ταχύτητες.


ΠΗΓΗ: http://www.autotriti.gr/

Read More
Posted By grigoris sofianopoulos

Κινητήρες Toyota made in Poland

Δευτέρα, 24 Οκτωβρίου 2016 4:37:03 μ.μ. Africa/Cairo


To ότι η Toyota έχει εργοστάσιο στην Πολωνία είναι γνωστό. Αυτό που είναι νέο όμως είναι το ότι θα επενδύσει σε αυτό προκειμένου να ξεκινήσει την παραγωγή νέων μοτέρ.

Η Toyota μπορεί να είναι μία ιαπωνική μάρκα, αλλά όπως και με όλες τις μεγάλες εταιρείες κολοσσούς, πλέον τα σύνορα των χωρών από τις οποίες κατάγονται είναι πολύ μικρά για να τις χωρέσουν, αφού έχουν εργοστάσια σε διάφορες χώρες και ηπείρους.

Ένα από τα εργοστάσια της Toyota βρίσκεται στην Πολωνία και εδώ και χρόνια συνδράμει στην παραγωγή της μάρκας, προκειμένου να πετυχαίνει τους συνολικούς στόχους της. Πλέον όμως θα επωμιστεί και νέα φορτία, αφού θα επενδυθεί σε αυτό, το ποσό των 150 εκατ. ευρώ.

Ο λόγος είναι προκειμένου να ξεκινήσει η παραγωγή του 1,5 λτ. βενζινοκινητήρα που θα τοποθετηθεί στο Yaris, από τον Φεβρουάριο του 2017, ενώ αργότερα θα κατασκευάζεται εκεί και 2,0 λτ. βενζινοκινητήρας.

Τέλος, στο ίδιο εργοστάσιο θα κατασκευάζεται από το 2018 και ο 1,8 λτ. βενζινοκινητήρας των Auris, Auris TS Hybrid και C-HR.

Πηγή: http://www.autotriti.gr



Read More
Posted By grigoris sofianopoulos

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τις μπαταρίες αυτοκινήτων

Τετάρτη, 19 Οκτωβρίου 2016 12:08:37 μ.μ. Africa/Cairo

 

Τι πρέπει να προσέχετε κατά την αγορά μιας μπαταρίας;

Ο ολοένα και αυξανόμενος ηλεκτρικός εξοπλισμός που εγκαθίσταται στα αυτοκίνητα και οι διάφορες νέες τεχνολογίες, όπως τα συστήματα start/stop ή η λειτουργία ανάκτησης ενέργειας από την πέδηση, καθιστούν αναγκαία τη χρήση μπαταριών υψηλής απόδοσης. Οι συμβατικές πηγές ηλεκτρικής τροφοδοσίας, για παράδειγμα, αρχίζουν να υποβάλλονται πολύ σύντομα σε έντονες καταπονήσεις λόγω του συχνού ξεκινήματος του κινητήρα. Αντίθετα, ορισμένα μοντέλα μπαταριών, όπως τα S6 AGM και S5 EFB από την Bosch, παρέχουν πολύ περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια και μπορούν να αντέξουν μεγάλο αριθμό κύκλων φόρτισης. Οι ειδικοί στο συνεργείο θα χαρούν να σας δώσουν πιο λεπτομερείς συμβουλές, δεδομένου ότι η φθηνότερη μπαταρία δεν είναι πάντα η καλύτερη λύση. Θα πρέπει να υπενθυμίσουμε επίσης ότι, για λόγους ασφαλείας, οι μπαταρίες που είναι εγκατεστημένες στην καμπίνα των επιβατών πρέπει να διαθέτουν οπωσδήποτε αντιεκρηκτική προστασία.

Γιατί είναι τόσο σημαντικός ο έλεγχος της μπαταρίας;

Γνωρίζετε ποια είναι η τρέχουσα κατάσταση της μπαταρίας σας; Οι περισσότεροι οδηγοί, συνήθως, δεν δίνουν καμία σημασία μέχρι να τους παρουσιαστεί κάποια βλάβη ή να μην παίρνει μπροστά το αυτοκίνητό τους. Η καλύτερη λύση είναι ο τακτικός έλεγχος μπαταρίας σε ένα συνεργείο Bosch Car Service. Καλύτερα να αφιερώσετε μόλις μερικά λεπτά για αυτόν τον έλεγχο στο συνεργείο παρά να περιμένετε ώρες για πλήρες σέρβις εξαιτίας μιας τέτοιας βλάβης. Αυτόν τον έλεγχο μπορείτε να τον κάνετε και μόνοι σας με το φορτιστή μπαταριών C3 ή C7 από την Bosch. Έτσι, η μπαταρία σας θα είναι πάντα πλήρως φορτισμένη και "έτοιμη για δράση" – γρήγορα, εύκολα και χωρίς κανέναν απολύτως κίνδυνο. Μάλιστα, με το φορτιστή C7, μπορείτε να επαναφορτίσετε ακόμα και μπαταρίες με σχεδόν εξαντλημένο φορτίο – με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.

Ποια είναι η κυριότερη αιτία βλαβών;

Το ξέρατε ότι μία στις τρεις βλάβες σε ένα αυτοκίνητο οφείλεται σε ελαττωματική μπαταρία; Και δεν είναι πάντα η ίδια η μπαταρία η πηγή του προβλήματος. Η δυσλειτουργία είναι πιθανό να προκαλείται και από άλλα εξαρτήματα. Με άλλα λόγια: Η αντικατάσταση της μπαταρίας δεν λύνει αυτόματα το πρόβλημα σε περίπτωση που το όχημά σας αρνείται να πάρει εμπρός. Γι' αυτό, καλό θα είναι να εξετάσετε και άλλες πιθανές αιτίες για να αποφύγετε μία ακόμα περιττή επίσκεψη στο συνεργείο – με τον τρόπο αυτό, γλιτώνετε χρόνο, χρήμα και κόπο.

Ποιες είναι οι συνηθέστερες αιτίες εμφάνισης δυσλειτουργιών;

Εκτός από την παρατεταμένη αποθήκευση, μία από τις κυριότερες αιτίες δυσλειτουργίας μιας μπαταρίας είναι η λεγόμενη "εξαντλητική αποφόρτιση". Κατά τη διαδικασία αυτή, ολόκληρη η χωρητικότητα φορτίου της μπαταρίας καταναλώνεται με τη μία. Η βλάβη που μπορεί να προκληθεί στην μπαταρία σε μια τέτοια περίπτωση μπορεί να είναι αρκετά σημαντική, ανάλογα με το χρόνο ακινησίας του οχήματος. Συνέπειες: Απώλεια ηλεκτρικής ενέργειας, μη δυνατότητα επαναφόρτισης, συρρίκνωση της ωφέλιμης διάρκειας ζωής της μπαταρίας.

Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα www.getmypart.gr μπορείτε να βρείτε μεγάλη ποικιλία σε μπαταρίες αυτοκινήτων.

Read More
Posted By grigoris sofianopoulos

Η Toyota #1 αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου και το 2016

Δευτέρα, 17 Οκτωβρίου 2016 5:04:22 μ.μ. Africa/Cairo

Η Interbrand ανακοίνωσε και φέτος τις 100 καλύτερες εταιρίες του κόσμου για το 2016 και σε ότι αφορά τις αυτοκινητοβιομηχανίες, στη πρώτη θέση βρίσκεται για ακόμη μια φορά η Toyota, η οποία βρίσκεται στη πρώτη θέση από το 2011. Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία συνολικά βρίσκεται στην 5η θέση της κατάταξης (ανέβηκε 1 θέση από πέρυσι) που περιλαμβάνει εταιρίες από όλους τους τομείς. Στη κορυφή της λίστας βρέθηκε ξανά η Apple με αύξηση 5%, στη δεύτερη είναι η Google με αύξηση 11%, με την Coca Cola να βρίσκεται στην 3η θέση με μείωση 7%. Ακολουθούν η Microsoft, η Toyota, η IBM, η Samsung, η Amazon, η Mercedes και η GE.

Η Interbrand, χρησιμοποίησε αυτή τη μεθοδολογία για να βγάλει τους τελικούς νικητές, όπου υπολόγισε τρία βασικά πράγματα, τις οικονομικές επιδόσεις των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρουν, ο ρόλος της μάρκας στην απόφαση αγοράς και την ικανότητα να φέρνει κέρδη. Η Toyota κέρδισε 9% σε σχέση με πέρυσι. Επόμενη στη λίστα των αυτοκινητοβιομηχανικών είναι η Mercedes στην 9η θέση, η οποία ανέβηκε 18% από πέρυσι, με την BMW να ακολουθεί στην 11η θέση (+12%). Έπονται οι Honda (-4% – 21η θέση), Ford (+12% – 33η θέση), Hyundai (+11% – 35η θέση), Audi (+14% – 38η θέση), VW (-9% – 40η θέση), Nissan (+22% – 43η θέση), Porsche (+18% – 50η θέση), Kia (-1% – 69η θέση), Land Rover (+11% – 78η θέση), MINI (+18% – 88η θέση), με την Tesla να μπαίνει για πρώτη φορά στη συγκεκριμένη λίστα, κατακτώντας την 100η θέση. Τις 100 καλύτερες εταιρίες του 2016 μπορείς να τις βρεις. ΠΗΓΗ: www.autoblog.gr

Posted By grigoris sofianopoulos

Αντλίες νερού αυτοκινήτων

Πέμπτη, 13 Οκτωβρίου 2016 8:55:16 π.μ. Africa/Cairo

Ένας κινητήρας αυτοκινήτου επειδή δουλεύει σε υψηλές θερμοκρασίες και ειδικά το καλοκαίρι χρειάζεται ψύξη και αυτό επιτυγχάνεται με δροσερό νερό. Η αντλία νερού κινεί το νερό μέσα σε σωλήνες, από τον κινητήρα, στο μπροστά μέρος του αυτοκινήτου και αντίστροφα. Όταν το νερό φτάνει στον κινητήρα ζεσταίνεται (απαγάγει τη θερμότητά του) και έπειτα ταξιδεύει στο μπροστά μέρος του αυτοκινήτου όπου όταν κινείται το αμάξι, μπαίνει δροσερό αεράκι και το ψύχει (ή αν δεν αρκεί, παίρνει μπροστά το βεντιλατέρ). Έτσι αφού έχει κρυώσει, συνεχίζει ξανά το ταξίδι του προς τον κινητήρα, για να απαγάγει θερμότητα ξανά. Επομένως η αντλία νερού χαμηλώνει τη θερμοκρασία του κινητήρα όποτε ανεβαίνει πάνω από τα όρια.

Ταυτόχρονα, εκμεταλλεύεται το αυτοκίνητο το ζεστό νερό που φεύγει από τον κινητήρα για να μας δώσει ζέστη μέσα στην καμπίνα.

 Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα www.getmypart.gr θα βρείτε μεγάλη ποικιλία σε αντλίες νερού : HEPU, Meyle, SKF, AD, Graf, KWP κ.α. 

Ενδεικτικά παραθέτουμε παρακάτω κάποιους  ταχυκίνητους κωδικούς αντλίας νερού για μοντέλα Opel, Fiat, Audi, Chevrolet, Citroen, Peugeot, VW, Seat, Skoda. 

Κάντε κλικ στις εικόνες που ακολουθούν για να δείτε διαθεσιμότητα και τιμή. Μη διστάσετε να μας καλέσετε για οποιαδήποτε διευκρίνιση.. 

 

 

 

 

 

Read More
Posted By grigoris sofianopoulos

Νέο Renault Alaskan

Δευτέρα, 10 Οκτωβρίου 2016 12:33:19 μ.μ. Africa/Cairo

Τον περασμένο Σεπτέμβριο, η Renault είχε παρουσιάσει το πρωτότυπο Renault Alaskan Concept (περισσότερα εδώ) και σήμερα μας αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του, η οποία βασίζεται στο Nissan Navara.

Σχεδιαστικά το μοντέλο διατηρεί σε μεγάλο βαθμό την όψη του πρωτοτύπου, με μικρές απαραίτητες αλλαγες για να μπει στη γραμμή παραγωγής.

Κάτω από το καπό θα βρούμε τον τετρακύλινδρο twin-turbo πετρελαιοκινητήρα 2.3 dCi σε δύο εκδόσεις 160hp και190hp, ενώ μοιράζεται το πλαίσιο τύπου σκάλας με το συγγενικό Navara (σε κάποιες αγορές θα προσφέρεται και με δύο ακόμη κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου χωρητικότητας 2.5 λίτρων).

Η κίνηση μεταδίδεται είτε στους πίσω (RWD), είτε και στους τέσσερις τροχούς (4WD) μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων ή ενόςαυτόματου κιβωτίου 7 σχέσεων. Σε συνθήκες καθημερινής οδήγησης το όχημα είναι πισωκίνητο για βελτιωμένη οικονομία και καλύτερο κράτημα ενώ σε πιο απαιτητικές συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης ο οδηγός μπορεί να επιλέξει την τετρακίνηση 4H (σε ταχύτητες μέχρι 100km/h). Τέλος, για εκκίνηση του οχήματος σε δύσκολα τερέν, όπως λάσπη, χιόνι, άμμος κτλ, υπάρχει και η λειτουργία 4LO.

Στην καλύτερη πρόσφυση συμβάλει και το ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθισης (eLSD) με μηχανικό κλείδωμα αλλά και τα συστήματα Hill Start Assist (HSA), Hill Descent Control (HDC), Antilock Braking System (ABS), Electronic Brake Distribution (EBD), Brake Assist (BA), Electronic Stability Program (ESP). Έμφαση έχει δοθεί και στην άνεση του μοντέλου ως επιβατικό, με την πίσω ανάρτηση πέντε συνδέσμων να συμβάλλει και σε αυτό τον τομέα.

Το Alaskan έχει 230mm απόσταση από το έδαφος, δυνατότητα ρυμούλκησης 3.5 τόννων και ωφέλιμο φορτίο 1 τόννου. Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν αρχικά στην Κολομβία, όπου έγινε και η επίσημη παρουσίαση του μοντέλου, ενώ η διάθεσή του αναμένεται να επεκταθεί και παγκοσμίως.

Στο εσωτερικό, μόνο το τιμόνι μας υποδηλώνει ότι βρισκόμαστε σε μοντέλο της Renault και όχι σε κάποιο Nissan Navara. Κατα τα άλλα θα βρούμε τη γνωστή οθόνη 5 ή 7 ιντσών με διάφορες επιλογές συνδεσιμότητας και κάμερα 360 μοιρών, αυτόματο air condition (διζωνικό), ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, αρκετό χώρο για τους πίσω επιβάτες και ηχοσύστημα 6 ηχείων.

Από το προφίλ είναι εμφανές ότι το Alaskan βασίζεται στοNissan Navara μιας και τα περισσότερα μέρη του αμαξώματος είναι κοινά.

Το εμπρός μέρος είναι επιβλητικό και εκφράζει δύναμη, χάρη στην ψηλά τοποθετημένη χρωμιωμένη γρίλια που καταλαμβάνει το μεγαλύτερο μέροος της μάσκας. Επίσης, τα φωτιστικά σώμματα διαθέτουν LED φώτα ημέρας σε σχήμα C, όπως και όλα τα νέα μοντέλα της Renault.

ΠΗΓΗ : http://epitrohon.gr/renault-alaskan-production-2016/


Read More
Posted By grigoris sofianopoulos

Ποια μάρκα αξίζει περισσότερο;

Παρασκευή, 07 Οκτωβρίου 2016 11:49:50 π.μ. Africa/Cairo

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος δημοσιεύτηκε η έρευνα της Best Global Brands από την Interbrand και σε αυτή περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων αρκετές εταιρείες αυτοκινήτου. Η σχετική λίστα αποτιμά την αξία των εταιρειών και σύμφωνα με αυτή στην πρώτη θέση της αυτοκινητοβιομηχανίας βρίσκεται η Toyota, η οποία σύμφωνα με την έρευνα αξίζει 53,580 δισ. δολάρια. Η ιαπωνική μάρκα μέσα σε τρία χρόνια έχει καταφέρει να ανέβει από την 8η στην 5η θέση της γενικής κατάταξης (η οποία περιλαμβάνει όλες τις μάρκες) ενώ είναι σταθερά πάνω από τις υπόλοιπες εταιρείες αυτοκινήτου.

 Πίσω της τερμάτισαν οι Mercedes-Benz και BMW με εκτιμώμενη αξία τα 43,490 δισ. δολάρια και 41,535 δισ. δολάρια αντίστοιχα. Πιο κάτω συναντάμε τις Honda, Ford Hyundai, Audi, Volkswagen, Nissan, Porsche Kia, Land Rover και MINI.

Όσον αφορά τις τρεις πρώτες θέσεις της γενικής κατάστασης της λίστας, στην πρώτη τριάδα δεν είχαμε κάποια αλλαγή σε σχέση με το 2015, καθώς πρώτη παρέμεινε η Apple, με εκτιμώμενη αξία τα 178,119 δισ. δολάρια, δεύτερη η Google με αξία 133,252 δισ. δολάρια και τρίτη η Coca Cola με αξία 73,102 δισ. δολάρια.

Πηγή: http://www.autotriti.gr/data/news/offline/Poia-einai-h-polytimoterh-marka_138050.asp#ixzz4MOJjVLEx

Read More
Posted By grigoris sofianopoulos

Αλλαγή αμορτισέρ για Opel Corsa C (9.00 - )

Τετάρτη, 05 Οκτωβρίου 2016 11:50:15 π.μ. Africa/Cairo

Παρακολουθήστε, στο βίντεο που ακολουθεί, πώς γίνεται η αλλαγή αμορτισέρ σε Opel Corsa C 09.00 - σύμφωνα με τις οδηγίες της KYB.

Read More
Posted By grigoris sofianopoulos

Είδη 1 εώς 10 από 170 σύνολο